//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
sedih !
Saturday, December 15, 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum,

Aku sedih  sangat sbb kwn aku SITI nak tinggalkan aku, aku x pernahh rase kesepian macam ni . ni baru cuti sek ble dah sekolah ni macam mana lah rasenye . mesti rase kesepian gila ! dye la best friend forever yang paling aku sayang ! Xde sape yang boleh pisahkan .semoga dye dapat kawan yang lebih lebih & lebih baik dari aku. Aku harap dia baca ni . Siti kalau hang dah bace ni . mungkin hang dah ade kat Ipoh kan ? sampaikan salam aku pada kengkawan kau  tau ! aku tahu aku x hantar melalui FACEBOOK pun kan ? aku tak nak hang rasa kesepian macam mana aku rase ! lepas ni aku dah tak boleh cerita melalui mulut ke mulut !  aku harap satu hari nanti boleh lah  kita jumpa .INSYAALAH.

                                          kepada= Siti Syafiqah Syakirah Bt. Khairul Azlan 
                                         daripada = Ashraffunnur Umairah Bt. M. Radzi 
                                             
                                                                                     


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!