//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
BFF aku :DD
Wednesday, December 5, 2012 | 0Superstar (s)!

Hye korang harinie kan saya nak cite sy nak 
cite sket pasal kengkawn dan diorang punya perangai 
yang baik ngn aku 
waktu cuti nih rindu pulakk kat diorang :) haha 
harap diorang baik2 ajeww :DD


1) Farah Liyana = cun + baik + comel +kaki FIXIE ngan ak . klau aku bosan kitorang lawan lah fixie duaorang hehe + orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 

2) Aina Qistina = cun + baik + comel + suka cemburu klau orang amek kawan baik dye hehe :D +orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 


3) Siti Syafiqah = cun + baik + comel +suka menambah-nambahkan cite bg org gelak :) + orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 

4) Nurul Ayuni = seorang yang macam lelaki sket + baik hati :DD + cun + orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 


5) Siti Nur Fatihah =  Kalau ade kem PENGAKAP dye lah peneman aku waktu nak beli maggi di kedai .+ cun + comel + baik hati +orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 


6) Noor Alya Syafiqah = cun + baik + comel + budak KL +orang yang sentiasa ade ngn aku sewktu susah atau senang :DD 

7) Afiq Akhtar = baik + budak sepet + pakai cermin mata + bila jalan suka nak jatuh 

8) Rafi Hakimi = baik +  kawan baik aku dari umur 5 tahun + fikiran masih macam kebudak-budakan + Rafi Hakimi sorry huahuahua :DD

9) Syahmi Sarjari = baik + budk yang suka coklat sama dengan aku (FIBER WHEAT ) <-- nama coklat 

10) Nabil Iman = baik + pendek + entah  apa yang aku nak cakap :DD 

11) Ierfan Haqimi = baik + chubby + budak straight A + senior aku 

...................................................................................................................................................................

Tahun 5 (2012)

1) Farah Qistina = baik + cun + comel + klau buka FB je selalu LIKE ape yang orang tulis 

2) Nurul Najwa  = baik + cun + comel + klau buka FB je selalu LIKE ape yang orang tulis 


= Apa yang membuatkan korang GEMBIRA , Percayalah aku pun turut GEMBIRA malah kegembiraan ku lebih dari kegembiraan korang ( Ayat perhh jiwangg gilerr )
= Semoga persahabtan kita akan berkekalan :DD 





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!