//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Persiapan Raya,
Friday, August 19, 2011 | 0Superstar (s)!

Salam ~

Of course,

Semua orang akan membincangkan persiapan raya kat dalam belogg masing2 .
Aku? Here It is.


kowang  Buat Tak Kerja yang aku buat nih ?

-Kemas rumah 

-Buat Kuih raya(betul sangat latuh)

-Beli baju raya ;)

-Tolong mak

-Tolong online ~



Nak tau tak apa kuih kegemaran aku ? okeh ni dia (scroll down yea !)






















sumber;google

Nyum2, tiap kali raye WAJIB ade biskut nie..

Kalau kakak aku buat , and then kena masukkan kedalam peti ais,

aku curi makan sebab ada madu?

kawan2 aku ? ada yang minat almond london lah bagai.


P/s;Bulan pose nie kene berangan makan banyak sikit 
baru bertambah semangat nak
PUASA !!!!!

ASSALAMUALAIKUM,
U alls,
jangan lupe posa yer !!!!


| Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!